Realme’s tweede groeifase: een verfijnde focus op groei op lange termijn

Bericht van Sky li oprichter en CEO van realme:

Ik ben blij om realme’s vierde 828 Fan Festival met ieder van jullie te vieren.
Nu realme de tweede groeifase ingaat, zullen we onze focus op gerichte, langetermijngroei verder verfijnen.
Binnenkort komen er meer uitzonderlijke Number Series-smartphones.
#KeepItReal #realme828FanFest

Bron: https://c.realme.com/global/post-details/1559468688591114240

Met realme’s vierde “828 Fan Festival” op 28 augustus 2022,

willen we even de tijd nemen om de afgelopen vier jaar te vieren.
Het voelt als gisteren dat we aan een missie begonnen om de volgende generatie jongeren sterker te maken door toegang te krijgen tot baanbrekende prestaties en trendsettende ontwerpen.
Wie had gedacht dat we slechts vier jaar later zo ver konden komen?
We hebben 140 miljoen fans over de hele wereld een geweldige gebruikerservaring geboden, innovatieve technologie toegankelijker gemaakt en, belangrijker nog, we hebben mensen dichter bij elkaar gebracht door onze producten, onze ontwerpen en onze realme-community.

Toen we voor het eerst op onze missie gingen, staarden we omhoog naar een monoliet.
De markt voor mobiele telefoons was sterk verzadigd, waarbij dezelfde oude spelers het grootste deel van het marktaandeel innamen.
Maar, geleid door onze “Dare to Leap”-geest, aarzelden we nooit, omdat we wisten dat onze missie te belangrijk was.
Miljoenen jongeren over de hele wereld rekenen op ons om innovatieve technologie en design toegankelijker te maken, want zelfs vandaag zijn we nog steeds het enige smartphonemerk dat volledig gericht is op jongeren en hen in staat stelt vooruit te komen.

Natuurlijk zijn er momenten waarop we onszelf de moeilijke vragen stellen: kunnen we dit groeitempo volhouden?
Kunnen we onze gebruikers jaar na jaar blijven verrassen? Kan het verhaal van realme standhouden in dit complexe en steeds veranderende landschap?

Welnu, na het analyseren van onze wereldwijde strategie, kunnen we op al deze vragen antwoorden met een volmondig “Ja!”

Vandaag zijn we net zo zelfverzekerd als we ooit zijn geweest. We hebben een loyale fanbase over de hele wereld, we krijgen een stevige voet aan de grond in de branche en de gegevens laten zien dat onze uitgebreide marktuitrol opmerkelijk effectief is geweest.

Maar succes uit het verleden is succes uit het verleden, en bij realme zijn we altijd gefocust op morgen.
realme gaat nu zijn tweede groeifase in als startup, en in deze volgende fase van onze reis zullen we onze focus op gerichte, langetermijngroei verder verfijnen.
Dit betekent een extra focus op productkwaliteit en marktfocus.

Aan de productkant zullen we volgen wat we onze “Simply Better”-strategie noemen, die precies zal zijn zoals het klinkt. In deze volgende groeifase zullen we een premie plaatsen op product, waarbij we de investeringen in R&D op jaarbasis met 58% verhogen om onze capaciteiten om essentiële technische innovaties toegankelijker te maken verder te vergroten.
Dit betekent dat je in de toekomst nog meer uitzonderlijke telefoons uit de Number Series kunt verwachten, aangezien onze Number Series onze “essentiële” productlijn is, die essentiële technologie verpakt in een stijlvol pakket met een toegankelijk prijskaartje.
En naast het verbeteren van de productkwaliteit, zullen we ook onze activiteiten stroomlijnen door onze middelen te bundelen in wereldwijde uniforme implementatie, zodat alles, van product tot operatie, gewoon beter is.

Positieve veranderingen zullen ook aan de marktzijde komen. Nu we onze kernmarkten hebben gedefinieerd, gaan we ons opnieuw richten op stabiliteit boven expansie.
We noemen deze nieuwe marktfocus onze “Market Cultivation”-strategie, die in het bijzonder de nadruk zal leggen op onze twee 10 miljoen zendingsmarkten, terwijl we werken aan het opbouwen van een kern van vijftien 1 miljoen zendingsmarkten.
Op dit moment hebben we zeven markten met jaarlijkse verzendingen van meer dan 1 miljoen eenheden, en we staan ​​nu in de top 5 van bepaalde markten.
Maar kunnen we in al deze markten Top 3 bereiken, of hoe zit het met Top 1? We zijn nooit bang geweest om groot te dromen.

Zelfs met de brede marktonzekerheid waarmee de sector momenteel wordt geconfronteerd, zijn we ervan overtuigd dat we een plaats in deze sector hebben, ongeacht de stormen die we zullen moeten doorstaan, omdat moeilijke momenten niet eeuwig duren.

In feite is er reden voor optimisme.

Smartphones hebben ons capabeler gemaakt dan ooit tevoren, en nu breidt het tijdperk van AIoT deze mogelijkheden verder uit.
De weg voor ons blijft helder, zij het moeilijk.
De toekomst waar we aan werken is er een waarin technologie jongeren over de hele wereld dichterbij brengt, geïnspireerd om iets geweldigs in hun leven te doen.
We zijn hier om deze droom in vervulling te zien gaan, hoeveel jaar het ook mag duren.

Hoe lang de reis ook mag zijn, we weten dat onze gerichte inspanningen ons daar zullen brengen.

reviewkees
reviewkees

Geef een reactie