Amsterdam, 6 augustus 2020 – Huawei lanceert vandaag haar eigen webshop, de HUAWEI Store. Via de reeds bestaande officiële website biedt de techgigant niet alleen haar bekende productcatalogus aan bestaande uit smartphones, wearables en hearables, maar ook exclusieve producten.
Daarnaast worden consumenten ondersteund door de klantvriendelijke service, waaronder een volledig gratis bezorging en een kosteloze pick-up service voor een retour. Tevens biedt Huawei een online chat service waar de klant toegang heeft tot Huawei’s eigen product experts. Met het nieuwe e-commerce platform bouwt Huawei vol zelfvertrouwen aan een toekomst waarin haar klant centraal staat.
Toegang tot exclusieve producten
Bij Huawei staat de klant altijd op de eerste plaats. Dit vertaalt zich nu ook naar de online shop waar tech-liefhebbers niet alleen terecht kunnen voor de Huawei-producten die zij al uit de winkel kennen, maar ook voor de nieuwste kleuren, limited editions en exclusieve producten zoals bijvoorbeeld de HUAWEI Sound X draadloze speaker, die in samenwerking met premium audiomerk Devialet is ontwikkeld en nog niet elders in Nederland te koop is. De eigen webshop bestaat naast de huidige samenwerkingen met fysieke en online retailers en biedt een grotere verscheidenheid van producten aan: van innovatieve smartphones en laptops tot de nieuwste tablets en wearables zoals de unieke HUAWEI X GENTLE MONSTER smart zonnebrillen. Ook gaat het mogelijk zijn om pre-orders te plaatsen voor producten die binnenkort verkrijgbaar zijn.
“De Huawei Store is een manier om nog dichter bij onze consumenten te staan. Consumenten hebben nu via onze eigen website direct toegang tot het volledige Huawei ecosysteem. Onze producten werkten al naadloos met elkaar, maar zijn nu ook gemakkelijk op één plek te vinden. Producten die niet eerder in Nederland verkrijgbaar waren, zoals de HUAWEI Sound X, zullen ook in de webshop worden verkocht. Via de online chat support kan de klant direct contact hebben met een Huawei product-expert. Door het aanbieden van gratis bezorging en het kosteloos ophalen van een mogelijke retour, proberen we het gebruiksgemak voor de klant zo groot mogelijk te maken,” aldus Marc Kerkmeester, Marketing Directeur Huawei CBG Nederland.
Uitgebreide service van Huawei experts
Om haar klanten alle zorgen uit handen te nemen, biedt de website een klantenservice die beschikbaar is via de live chat. Ook kunnen Huawei gebruikers met elkaar in contact komen via de Huawei Community. Hier is het laatste Huawei-nieuws te vinden, kunnen ervaringen worden gedeeld en kunnen klanten meedoen aan (win)acties. Met de transformatie van enkel een informatieve productwebsite naar een webshop wil Huawei haar klanten nog beter van dienst zijn, met een nog rijker productaanbod en een uitstekende online ervaring.
Het hele jaar door de beste deals
Op de HUAWEI Store worden het hele jaar door exclusieve deals aangeboden. Naast deze doorlopende aanbiedingen zullen er ook seizoensgebonden prijsacties plaatsvinden zoals o.a. Black Friday, Kerst en winter- en zomersale. Producten worden gratis verzonden via de webshop. Gratis retourneren is ook mogelijk binnen 14 dagen.
Klik hier om naar de nieuwe Huawei webwinkel te gaan.